Aktualności

Cyberbezpieczne gry na Dzień Dziecka!

Cyberbezpieczne gry na Dzień Dziecka!
  • OPUBLIKOWANO
  • 31 maja 2017

Cyberbezpieczne gry na Dzień Dziecka!

 Z okazji zbliżającego się Dnia Dziecka przygotowaliśmy specjalne prezenty! Zespół projektu Cyfrowobezpieczni.pl opracował trzy gry na komórki: Cyber Clash, Cyber Ninja oraz Defendix, które z całą pewnością spodobają się wszystkim miłośnikom wirtualnej rywalizacji. Łączy je jedno – wszystkie dotyczą tematyki bezpieczeństwa cyfrowego i promują wiedzę w tym zakresie. 
 
Gry są dostępne w Bibliotece materiałów oraz w sklepie Google Play - aby pobrać należy kliknąć na nazwę każdej z gry (poniżej). Wszystkie gry przygotowane w ramach projektu Cyfrowobezpieczni.pl, zarówno dostępne na portalu, jak i w sklepie Google Play są całkowicie bezpłatne i nie zawierają reklam.


 
Cyber Clash

to gra w formie quizu skierowana do najmłodszych. Zawiera pytania dotyczące bezpieczeństwa cyfrowego oraz wiedzy o komputerach. Do każdego pytania dołączone są cztery odpowiedzi, z pośród których należy wybrać poprawną. W grze odwiedzimy dwadzieścia światów, każdy świat składa się z 11 pytań w tym z jednego obrazkowego.

 

Cyber Clash

pobierz z Google Play   
 

 
Defendix

skierowana jest do uczniów nieco starszych. Podobnie jednak jak Cyber Clash, sprawdza ona poziom wiedzy o bezpieczeństwie internetowym. Uczestnik gry ma do dyspozycji 20 poziomów, które odblokowuje stopniowo w miarę postępów w grze. Każde z zadań posiada cztery lub pięć poprawnych odpowiedzi, które gracz musi odgadnąć i wpisać za pomocą klawiatury. Jeśli gracz nie jest w stanie odgadnąć poprawnego hasła, może wymienić wirtualne monety i odsłonić pojedyncze litery z hasła. Na początku gry otrzymujemy 100 monet, każda litera kosztuje nas 10 monet. Po prawidłowym odgadnięciu wszystkich odpowiedzi do danego pytania otrzymujemy nagrodę w postaci 10 monet.

 

Defendix

pobierz z Google Play   


Cyber Ninja

to quiz zapewniający bardzo dynamiczną rozgrywkę, a jego zasady przypominają popularnych Milionerów. W grze mamy tylko 15 sekund na udzielenie odpowiedzi. Nagradzane jest prawidłowe odpowiadanie na jak największą ilość pytań pod rząd. Uzyskiwane wyniki są porównywane z tymi, które osiągnęli znajomi z Facebooka. W pojedynczej rozgrywce dysponujemy trzema kołami ratunkowymi – pierwsze z nich pozwala nam pominąć pytanie na które nie znamy odpowiedzi i bez konsekwencji przejść do kolejnego, jeśli jesteśmy pewni odpowiedzi na któreś z pytań możemy wykorzystać drugie „koło ratunkowe” które podwoi zdobyte przez nas punkty. Trzecie koło ratunkowe pozwoli nam zatrzymać czas w grze, przeniesie nas do przeglądarki internetowej i pozwoli wyszukać odpowiedzi w Internecie.

 

Cyber Ninja

pobierz z Google Play   


 
Życzymy przyjemnej zabawy!
 

Cyfrowobezpieczni.pl
Bezpieczna Szkoła Cyfrowa

Stowarzyszenie "Miasta w Internecie"
ul. Krakowska 11A
33-100 Tarnów

tel.: +48 14 628 42 10, +48 14 688 80 12
faks: +48 14 628 43 11
e-mail: kontakt@cyfrowobezpieczni.pl

Zespół projektowy

Masz pytania? Skontaktuj się z nami.

Finansowanie

Ministerstwo Edukacji Narodowej

Realizator

MWI

Partner projektu

NASK

Projekt i wykonanie serwisu

Projekt i wykonanie serwisu Grupa Autograf

Projekt jest finansowany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej ze środków zadania publicznego „Poprawa kompetencji pracowników szkoły, uczniów i ich rodziców w zakresie bezpiecznego korzystania z cyberprzestrzeni oraz reagowania na zagrożenia” realizowanego w ramach programu rządowego "Bezpieczna+".

Zasady prywatności cookies

Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z serwisu www. Jeśli nie życzysz sobie, aby pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.